Regulamin hotelowy
- Dyrekcja hotelu będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości. 1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 w dniu wyjazdu.
- Parking jest zamykany na noc o godzinie 22:00. W razie konieczności skorzystania z samochodu w godzinach nocnych, Gość powinien skontaktować się z recepcją: +48 603 159 999.
- Śniadania serwowane są codziennie od godziny 8:00 do 11:00.
- Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Zatrzymanie pokoju po godzinie 11:00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku, gdy Gość opuści pokój do godziny 18:00, zostanie naliczona opłata za nie mniej niż za pół doby.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 8:00 w dniu, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi.
- Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, także w czasie wynajmu.
- Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju w godzinach 7.00–19.00. W przypadku powstania jakiejkolwiek szkody, bądź krzywdy w czasie pobytu w pokoju osoby niezameldowanej, Hotel nie ponosi odpowiedzialności. Odpowiedzialność za szkody ponosi osoba najmująca pokój. Pracownicy, dyrekcja bądź inne upoważnione osoby mogą podjąć odpowiednie kroki w celu uniknięcia bądź zwiększenia szkody.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub zakłócał pobyt innych Gości przebywających na terenie obiektu i korzystających z usługi.
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
- W hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia, za nieprzestrzeganie zakazu hotel obciąży Gości karą w wysokości 800 PLN. Strefa do palenie papierosów znajduje się przed wejściem do obiektu z dedykowanymi popielnicami.
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa
- bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu, w tym danych osobowych
- profesjonalną i uprzejmą obsługę
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w przypadku jego obecności, tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę i życzenie
- w miarę posiadanych możliwości, inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.
- Na życzenie Gościa, hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą
- przechowywanie rowerów lub wózków dziecięcych w specjalnym pomieszczeniu
- przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w hotelu.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych, albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną. Rzeczy wartościowe mogą być oddane do depozytu w recepcji na wyraźna prośbę gościa.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów. wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Hotel zastrzega sobie prawo kontrolnego wejścia do pokoju, w przypadku gdy od 24 godzin nie można nawiązać kontaktu z Gościem.
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22:00 do godziny 6:00. W godzinach ciszy nocnej osoby korzystające z usług hotelu mają obowiązek zachowywać się tak, aby nie zakłócać spokoju innych Gości.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżających Gości w pokoju hotelowym będą odesłane na prośbę gości na wskazany adres i na koszt gości.
- Zabronione jest wprowadzanie na teren obiektu zwierząt.
- Hotel ma prawo przerwać świadczenie usługi noclegowej, która została już opłacona w przypadku gdy Gość zakłóca porządek. Przerwanie pobytu Gościa w takim przypadku nie stanowi podstawy do zwrotu należności wpłaconej za pobyt.
- Hotel może odmówić zameldowania osobom niepełnoletnim.