1. Dyrekcja hotelu będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości. 1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
  2. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 w dniu wyjazdu.
  3. Parking jest zamykany na noc o godzinie 22:00. W razie konieczności skorzystania z samochodu w godzinach nocnych, Gość powinien skontaktować się z recepcją: +48 603 159 999.
  4. Śniadania serwowane są codziennie od godziny 8:00 do 11:00.
  5. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
  6. Zatrzymanie pokoju po godzinie 11:00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku, gdy Gość opuści pokój do godziny 18:00, zostanie naliczona opłata za nie mniej niż za pół doby.
  7. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 8:00 w dniu, w którym upływa termin najmu pokoju.
  8. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi.
  9. Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, także w czasie wynajmu.
  10. Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju w godzinach 7.00–19.00. W przypadku powstania jakiejkolwiek szkody, bądź krzywdy w czasie pobytu w pokoju osoby niezameldowanej, Hotel nie ponosi odpowiedzialności. Odpowiedzialność za szkody ponosi osoba najmująca pokój. Pracownicy, dyrekcja bądź inne upoważnione osoby mogą podjąć odpowiednie kroki w celu uniknięcia bądź zwiększenia szkody.
  11. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub zakłócał pobyt innych Gości przebywających na terenie obiektu i korzystających z usługi.
  12. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
  13. W hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia, za nieprzestrzeganie zakazu hotel obciąży Gości karą w wysokości 800 PLN. Strefa do palenie papierosów znajduje się przed wejściem do obiektu z dedykowanymi popielnicami.
  14. Hotel ma obowiązek zapewnić:
    • warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa
    • bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu, w tym danych osobowych
    • profesjonalną i uprzejmą obsługę
    • sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w przypadku jego obecności, tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę i życzenie
    • w miarę posiadanych możliwości, inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.
  15. Na życzenie Gościa, hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
    • udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą
    • przechowywanie rowerów lub wózków dziecięcych w specjalnym pomieszczeniu
    • przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w hotelu.
  16. Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych, albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną. Rzeczy wartościowe mogą być oddane do depozytu w recepcji na wyraźna prośbę gościa.
  17. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
  18. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów. wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
  19. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  20. Hotel zastrzega sobie prawo kontrolnego wejścia do pokoju, w przypadku gdy od 24 godzin nie można nawiązać kontaktu z Gościem.
  21. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22:00 do godziny 6:00. W godzinach ciszy nocnej osoby korzystające z usług hotelu mają obowiązek zachowywać się tak, aby nie zakłócać spokoju innych Gości.
  22. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
  23. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżających Gości w pokoju hotelowym będą odesłane na prośbę gości na wskazany adres i na koszt gości.
  24. Zabronione jest wprowadzanie na teren obiektu zwierząt.
  25. Hotel ma prawo przerwać świadczenie usługi noclegowej, która została już opłacona w przypadku gdy Gość zakłóca porządek. Przerwanie pobytu Gościa w takim przypadku nie stanowi podstawy do zwrotu należności wpłaconej za pobyt.
  26. Hotel może odmówić zameldowania osobom niepełnoletnim.